FANDOM


  • Stephanie Samara LeBlanc

    What's your favorite song from  the movie?

    Mine:

    • I Want to Hold Your Hand
    • I Want You (She's So Heavy)
    • Happiness is a Warm Gun
    • Let It Be
    • Strawberry Fields Forever
    Read more >
  • Sunriseondarkenedseas

    Wiki

    June 15, 2012 by Sunriseondarkenedseas

    This wiki needs more contributers, I hope soon there will be more.

    Read more >
  • Ramdomjoe

    Random Wiiki

    November 15, 2011 by Ramdomjoe

    Like random junk? Wanna get all of the facebook junk of well...facebook? Well come to Random Wiiki! Add photos! Like them! Dance! Create! Boiler rooms! Ok here's the adress: http://www.randomwiiki.wikia.com

    Merry Christmas!

    Read more >
  • Petrificus14

    Important announcement to make! It's Jim Sturgess's birthday today! Not that he will ever read this but...Jim you are an amazing actor and singer and do justice to the Beatles songs! Thanks for being a part of Across the Universe!

    Read more >
  • Immagleek18

    They should make an Across the Universe sequel-but with different characters, and maybe different songs. But they'll have to recycle a few, of course, but still, I think it'd be cool.

    Read more >
  • Petrificus14

    Lucy Polyvore

    April 18, 2011 by Petrificus14

    I made this on Polyvore. What do y'all think?

    Read more >
  • BeatlesgLee Fan

    Leaving

    April 5, 2011 by BeatlesgLee Fan

    I thought a lot about this, but I'm officially leaving, this Wiki, the Glee Users Wiki and the Glee TV Show Wiki. Since that fight with ATF, I lost everything: respect, friends, my reputation, there's nothing for me there. So, I decided that I am leaving. I hate this decision, but, as Get It Right says, I can't go back and un-do this. So, goodbye. To all of my friends, I leave you with this song: Bye

    Beatles ROCK [And so does Across the Universe] 16:01, April 5, 2011 (UTC)

    Read more >
  • Petrificus14

    New Theme

    March 26, 2011 by Petrificus14

    I changed the theme a little. Header color, tiling. What do y'all think? New or old?

    Read more >
  • Petrificus14

    USERBOXES!!!!

    March 23, 2011 by Petrificus14

    I started making userboxes!!!! YAYAYA! Here is the first (and only for now) one:


    To use it, just say "Template:Trying" with around it.

    YAY YAY

    More to come!

    Spread the word!

    Read more >
  • Petrificus14

    Color theme

    March 14, 2011 by Petrificus14

    Any ideas for the themes? I don't really like the one we have right now. The mean ATU colors are:

    Red

    Deep Red

    Navy Blue

    White

    Blue

    Black

    Green

    Read more >
  • Petrificus14

    Confused...

    March 13, 2011 by Petrificus14

    Hey y'all, I have ONE THING in ATU that I'm a little fuzzy on. When Lucy comes to New York, she goes to Sadie's concert and talks to Prudence. They have this conversation (yes I memorized it!):

    Prudence: "Isn't [Sadie] fantastic!? She's my landlady!"

    Lucy: "So you live with my brother too?"

    Prudence: "Yeah, him and Jude took me in. I don't sleep with [INAUDIBLE] anymore though!"


    So the [INAUDIBLE] is either "them" (Max AND Jude), "him", or "men". My subtitles say "them", but they have been wrong many times before, and sources say "him". I'm going with "him", cause that's what I heard.


    So did Prudence sleep with Max? How old is she? Does that make her bisexual?

    What do y'all think?

    Read more >
  • BeatlesgLee Fan

    Hi

    March 11, 2011 by BeatlesgLee Fan

    Hyo, d'oh!

    I'm starting to watch Across the Universe. I hope I like it.

    Bye

    Beatles ROCK [And so does Across the Universe] 16:11, March 11, 2011 (UTC)

    Read more >
  • Petrificus14

    Nice work!

    March 9, 2011 by Petrificus14

    Okay, so this is the first blog ever on this wiki! Yayyy!

    And I gotta say, it's a pretty AWESOME wiki so far. Thank you everyone who has contributed (Dani). Let's try to get more users to join so people can appreciate how cool this wiki is.


    K. That's it.

    Read more >

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.